Sluiten

Categorieën

Filters

      Niet tevreden? Klachtenregeling

      Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

      ← Keer terug naar de backoffice    I.v.m. onze vakantie van 3 t/m 17 augustus worden nieuwe bestellingen op 19 august 2024 verzonden. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen